Αποσταγμα Πατερικης Σοφιας …

This image has an empty alt attribute; its file name is AVvXsEihpLtuYltYpH4_iyGNpiLw3spjeY1F9hob0jK2euN__9wKmTJ_UAsPROky9NxGk3LLmmRMK1cxjFK-w3Iw4VIjCu41nt5NLvtUAv8FifxBgL6UH64Q6g9hBU5axnxO4OwsM-L2Cw7Ow-YcuVj-I_4Nrn7j81EpWAyu-zwgYGMPbMY9AKPibSnhaS7okw=w1200-h630-p-k-no-nu

Ὁ Θεὸς δίνοντας μία κακιὰ ἀρρώστια στὸν ἄνθρωπο, τοῦ κόβει τὴν ἁμαρτία. Ἔτσι ἤ θὰ ἔχει ἐλαφρότερη κόλαση ἤ θὰ σωθεῖ ἂν μετανοήσει. 

Ἅγιος Ἰωάννης Χρυσόστομος

Ὁ κλῆρος στά ἔσχατα χρόνια θά γίνει ὄργανο τοῦ Ἀντιχρίστου. Θά διδάσκει τήν τυφλή ὑπακοή ὡς ἀρετή εἰρήνης καί σωτηρίας. Μιά ὑπακοή σατανική, πού θά ἀπαιτεῖ ἀπό τόν πιστό “ἄγνοια”, περιφρόνηση τῆς διδασκαλίας τῶν Ἁγίων, ἀδιαφορία γιά τήν ἀλήθεια καί ἐπιφανειακή εὐσέβεια.

Ἅγιος Νήφων Κωνσταντιανής

Δέν ἀπαιτεῖται ἀπό ὅλους μας νά σώσουμε ἄλλους. Διότι λέγει ὁ θεῖος Ἀπόστολος: «Ἄρα οὖν ἕκαστος ἡμῶν, ἀδελφοί, περί ἑαυτοῦ δώσει λόγον τῷ Θεῷ» (Ρωμ. ιδ’ 12). Καί πάλι λέγει: «Ὁ διδάσκων ἕτερον, σεαυτόν οὐ διδάσκεις»; (Ρωμ. β’ 21). Ἐνῶ ὁπωσδήποτε ὅλοι ἔχομε χρέος νά σώσωμε τόν ἑαυτό μας.

Ἅγιος Ἰωάννης τῆς Κλίμακος

Ἡ κολακεία εἶναι ἀποκρουστικὴ κακία, καλυμμένη μὲ τὸ προσωπεῖο τῆς φιλίας. Εἶναι ψεύτικο χάδι ποὺ ἐκδηλώνεται σὰν φιλία μόνο στὰ λόγια καὶ ὡς προθυμία καὶ βιασύνη γιὰ πράγματα ἀνάξια λόγου. Στὴν κολακεία ὅπως καὶ στὸ μνῆμα, μόνο τὸ ὄνομα τῆς φιλίας εἶναι γραμμένο. Ἡ κολακεία εἶναι κακία διεφθαρμένης ψυχῆς, ψυχῆς ἄρρωστης, ποὺ τίποτα τὸ ὑγιὲς δὲν ὑπάρχει σ’ αὐτήν. Εἶναι δολία, δίχως ἱερὸ καὶ ὅσιο ἀσεβὴς, ἀνειλικρινὴς καὶἀπατηλή. Ἡ κολακεία διαφθείρει τὶς ψυχὲς ποὺ τὴν δέχονται.

Ἅγιος Νεκτάριος

Ὁ φθόνος εἶναι δίδαγμα τοῦ διαβόλου, ἀρραβῶνας κολάσεως, ἐμπόδιο στὴν εὐσέβεια, πρόσθετη σπορὰ ἐχθροῦ, δρόμος γιὰ τὴν κόλαση, στέρηση τῆς Βασιλείας τοῦ Οὐρανοῦ.

Μέγας Βασίλειος

Ἀνδρεία εἶναι τὸ νὰ μὴ βρίσκει κάποιον ἀπροετοίμαστο ὁ φόβος τοῦ θανάτου καὶ τὸν πανικοβάλει, τὸ νὰ ἔχει θάρρος στὰ δεινά, τόλμη στοὺς κινδύνους καὶ τὸ νὰ προτιμάει νὰ πεθάνει γιὰ τὸ καλό, παρὰ νὰ σωθεῖ μὲ αἰσχροὺς τρόπους.

Ἅγιος Νεκτάριος

Ἡ σιωπὴ τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ κίνησε καὶ αὐτὸν τὸν ἄδικο κριτὴ Πιλάτο σὲ εὐλάβεια καὶ ταπείνωση

Ὅσιος Ἰωάννης τῆς Κλίμακος

Μὴ μισήσεις τὸν ἁμαρτωλὸ γιατὶ ὅλοι εἴμαστε ὑπεύθυνοι γιὰ τὶς ἁμαρτίες μας. Καὶ ἂν ἀπὸ θεῖο ζῆλο κινεῖσαι ἐναντίον του, κλάψε μάλλον γιὰ λογαριασμὸ του. Καὶ γιατὶ τὸν μισεῖς ; Τις ἁμαρτίες του νὰ μισήσεις καὶ νὰ εὐχηθεῖς γι’ αὐτόν, γιὰ νὰ γίνεις ὅμοιος μὲ τὸ Χριστό, ὁ ὁποῖος δὲν ἀγανακτοῦσε κατὰ τῶν ἁμαρτωλῶν ἀλλὰ προσευχόταν γι’ αὐτούς.

Ὅσιος Ἰσαak κ ὁ Σύρος

Ἡ ἀδιάκριτη συμπεριφορά, τὶς περισσότερες φορές, κάνει μεγαλύτερο κακὸ καὶ ἀπὸ τὴν συμπεριφορὰ τῶν πολὺ τρελῶν πού σπᾶνε κεφάλια, διότι οἱ ἀδιάκριτοι μὲ τὰ κοφτερὰ τους λόγια, πληγώνουν εὐαίσθητες καρδιὲς καὶ πολλὲς φορὲς τὶς τραυματίζουν θανάσιμα (φέρνουν ψυχὲς σὲ ἀπόγνωση).

Ἅγιος Παΐσιος Ἁγιορείτης

Ὅπου ὑπάρχει (πραγματικὴ) ἀγάπη, ἐκεῖ ὑπάρχει καὶ ταπεινοφροσύνη καὶ ὅπου ὑπάρχει κακία, ἐκεῖ ὑπάρχει ὑπερηφάνεια.

Ὅσιος Νίκων τῆς Ὄπτινα

Ἡ ἀδιαντροπιὰ εἶναι ἰδιαίτερο γνώρισμα τοῦ κακοῦ καὶ τιποτένιου ἀνθρώπου καὶ ἡ ντροπὴ τοῦ σπουδαίου.

Μέγας Φώτιος

==================================================

Ἀπαντῆστε

Συμπληρῶστε κατωτέρω τὰ στοιχεῖα σας ἢ πατῆστε σὲ ἕνα εἰκονίδιο γιὰ νὰ συνδεθῆτε.

Λογότυπος τοῦ WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ WordPress.com. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Εἰκόνα Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Twitter. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Φωτογραφία στὸ Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Facebook. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Σύνδεση μὲ τὸ %s σὲ ἐξέλιξη...

Αὐτὸς ὁ ἱστότοπος χρησιμοποιεῖ τὸ Akismet γιὰ νὰ μειώσει τὰ ἀνεπιθύμητα μηνύματα. Μάθετε τί συμβαίνει μὲ τὰ δεδομένα τῶν σχολίων σας.