Σχολια/Φωτο – Δοξα Ορφανακη@doxaorfanaki

Σαν σήμερα κατηγορούν για εσχάτη προδοσία τον «αντικυβερνητικό» Θεόδωρο Κολοκοτρώνη… τον Γέρο του Μοριά! Διατάσσεται ο Άγγλος Μάσον να συλλάβει τον Κολοκοτρώνη, τον Πλαπούτα και άλλους αγωνιστές, με την κατηγορία <<της εσχάτης προδοσίας>>.

“Αγαπημένο μου παιδί, την ημέρα που θα προσέξεις ότι γέρασα Δώσε μου το χέρι σου και βοήθησέ με να τελειώσω το δρόμο μου με υπομονή, αγάπη και ειρήνη. Κι εγώ θα σου το ξεπληρώσω με ένα χαμόγελο και με την απέραντη αγάπη που έχω μέσα μου για σένα. Σ΄αγαπώ… Η μαμά σου”

ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ…

ΚΑΛΗ ΦΩΤΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ …..

«Ο εμβολιασμός είναι ένας τρόπος να «καθαριστεί» η κοινωνία από γέρους άρρωστους δειλούς και ανόητους» «Στο μέλλον θα μιλήσουμε για την εξεύρεση ενός τρόπου μείωσης του πληθυσμού. Ας ξεκινήσουμε με τους ηλικιωμένους μόλις ξεπεράσουν τα 60-65 χρόνια να κοστίζει ακριβά την κοινωνία

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΙΔΙΑΤΡΟΙ ΝΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ?? ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΞΕΡΟΥΝ Η ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΟ ΑΚΑΤΑΔΙΩΚΤΟ ???

Είμαστε σε πόλεμο νοητικό ψυχολογικό κ οικονομικό. Στηρίξτε ο ένας τον άλλον με όποιο τρόπο μπορείτε. Τώρα είμαστε στο πιο σκοτεινό σημείο. Η ανθρωπότητα θα νικησει.

================================================

Σχολιάστε

Αὐτὸς ὁ ἱστότοπος χρησιμοποιεῖ τὸ Akismet γιὰ νὰ μειώσει τὰ ἀνεπιθύμητα μηνύματα. Μάθετε τί συμβαίνει μὲ τὰ δεδομένα τῶν σχολίων σας.